Csíkos versek

Szeretném felhívni a figyelmeteket egy rendezvényre, ami szombaton lesz(június 4-én), ez a Kórusok Éjszakája. Gyertek, ha tudtok, és szeretnétek.
A Csíkszerda és Csíkhétfő kórus szervezi. Eddig három koncertjükön voltam és az előző Kórusok Éjszakáján. Mint szinte mindig, a koncertjeik után is írtam verset.

Saul és Jonatán halála


Nem biztos, hogy vannak szavak...

Nem biztos, hogy vannak szavak
erre a fajta jóra,
mégis hogy éreztem magam,
írok valamit róla.

Közben olyan érzésem volt,
mintha angyalok dalát
hallanám, ami úgy szólt,
hogy áttörte a szívem falát.

Pedig most vastag volt e fal.
Mintha máshol lettem volna,
és nem Saul a filiszteusokkal,
hanem a lelkem harcolna.

Mintha a halottidéző asszony
nem Sámuelt idézné,
hanem egy régen várt hangon
lelkem rejtett részét igézné.

Nem a halál volt a téma
számomra az énekekben,
hanem hogy örülhetnék néha,
hogy sok minden jó az életemben.

Olyan, mintha meghalt
volna valami bennem,
ez nem hogy nem okozott bajt,
hanem újjászülettem.

Kirázott a hideg sokszor
persze jó értelemben,
élet jött a hangokból,
és gazdagság érzelemben.

Köszönöm, amit nyertem,
nagy szükségem van Önökre,
ezt a szívembe rejtem
és megőrzöm örökre.

A világ legszebben éneklő madara


Vers a világ legszebben éneklő kórusáról

Hála legyen Istennek s Önöknek,
hogy szívemben megtörtént ez a hatalmas csoda,
bár azt hiszem, hogy jobb, ha nem tudják meg,
hogy milyen úton módon keveredtem oda.

A koncerten nagyon sok szeretetet
kaptam és nagy értékre leltem,
méltatlannak éreztem rá magam,
úgy éreztem meggyógyul a lelkem.

Jó volt, hogy vidámak voltak a dalok,
s nem csak a fa tövének van titka,
hanem Önökben is van valami nagyon
megfoghatatlan, misztikus és ritka.

Most is végig futott a hideg a hátamon,
utoljára valamelyik nyáron,
borzongtam így a mínusz akárhány fokban
a tej- és túrógyárban Soroksáron.

Jó volt, hogy ilyen játékosak voltak,
futkostak az egész koncert alatt,
szerencse, hogy nekem is van egy ilyen
részem, ami örökké gyerek marad.

Köszönöm, hogy előhozták a mélyből
a gyermeki, életvidám felem,
és köszönöm, hogy barátságosak
és kedvesek voltak mindvégig velem.

Mária története

Mária...

Mária had szóljak
a mélyből hozzád
járj közben Istennél,
hogy adja az áldását
e jó emberekre,
s vezesse a mennybe.

Sosem tört fel még
a lelkemből nála,
mint amit most érzek,
annál nagyobb hála.
Jó volt az énekük,
értékes az életük.

Tegnap este belső
békességre leltem,
a sok feszültségből
megszabadult lelkem.
Kellett már a béke,
és csendesség végre.

Eléggé szomorú
voltam mostanában.
Jó hogy vidámság volt
az Önök dalában.
Belém szállt a lélek,
örülök, hogy élek.

Nagyon szépen,
tisztán és jól énekeltek.

A dallamok szinte
már életre keltek.
Ebből sose elég,
énekeljenek még.

Az éneklésüktől
gyógyult a kezem,
és sok mélyen lévő
belső lelki sebem.
Most ennyit mondanék.
Nincs azért vége még.