Gábor

2016 vége felé jutottam el oda, hogy lélekben el tudok szakadni Takács Petitől. Elkezdtem érdeklődni a plébánián efelől, hogyan indíthatnám el az egyházi házasságunk érvénytelenítését. Azért is gondoltam erre, hogy ezt muszáj meglépnem már, mert végtelenül kínzott ez a helyzet, hogy egyedülálló vagyok, vagy mondhatjuk így is, hogy elvált, de a lényegen (a magányon) ez nem változtat.Ezen kívül 2016 novemberben ez volt a hónap igéje, a Fokolare közösségben, ahová járok Gödöllőre: "Mindent elviselek Krisztusban, aki erőt ad". Egy másik fordításban így van: Mindenre képes vagyok Krisztusban... És ezen gondolkoztam mire nem vagyok képes magam szerint. Ez az amire nem tartottam volna magam képesnek, hogy elkezdjem az egyházi procedúrát, és arra, hogy társat keressek. Úgyhogy elmentem József atyához, és regisztráltam az összes társkeresőre, amit ismerek.

 A karácsonyi ünnepek után  ez volt a hónap igéje: „Valóban, Krisztus szeretete indít minket” (vö. 2Kor 5,14-20) Ezért gondolkoztam ezen, vajon most mire indít Jézus szeretete. Erre jutottam, hogy felhívom Artúr atyát, ő volt az egyik, akit mondott József atya, hogy kik az egyházi jogászok. November végén Mártival, az egyik barátnőmmel elmondtunk egy kilencedet azért, hogy mind a kettőnknek hozzánk rendelt férjünk legyen és boldog családunk. Pont mikor befejeztük, azután egy nappal írt Gábor a love.hu-n, hogy ő kicsoda, és hogy szeretne velem ismerkedni. 2016. december 10-én találkoztunk először. A Duna plázába mentünk. Mikor megláttam a Libri előtt rózsával a kezében el sem akartam hinni, hogy ilyen normális fiúval randizok, pedig aszerint amit megbeszéltünk csak ő lehetett az, aki rám vár. Utána bementünk a Libirbe körülnézni, és elmentünk egy hídra megnézni a naplementét. Visszamentünk a Duna plázába, végül is nem vettünk semmit, de valamiféle gyors étterembe ültünk be, és ott megmutatta a 3D-s modelleket, amiket tervezett. Egy festőipari cégnél készíti a gépsorok 3D-s modelljét. Ezen kívül ennyit tudtam róla még meg ott, hogy 32 éves, Budaörsön lakik és Sárbogárdról származik. Az első találkozásunk végén elmentünk Pál Feri atya miséjére a Babér utcába. Igazából ezért találkoztunk a Duna plázánál, hogy odamenjünk erre a misére.

A következő két randi az aréna plázában volt és a csodák palotájában. A csodák palotájában csókolóztunk először, van ott egy sötét szoba, ahol az árnyékunkat lehet lefényképezni és ott. Aztán pedig együtt töltöttük a Szilvesztert, eljött hozzánk Kistarcsára.

Nagyon jó randijaink voltak utána is. A Sugár, és Tibi atya kocsmája(Humbák művek) törzshellyé vált azóta. Egyszer volt, hogy újra a Camponába mentünk onnan pedig az egyik barátnőmhöz Ágihoz, és vigyáztunk a gyerekeire: Csengére, Ábelre, és Csanádra. Szerintem nagyon jó volt közösen gyerekekre vigyázni.

Utána pedig volt egy művelődős hétvégénk. Az iskolával mentünk a Rómeó és Júliát megnézni az operett színházba, és mondták, hogy nyugodtan jöjjön Gábor is. Úgyhogy pénteken a Rómeó és Júliát néztük meg, szombaton pedig a Kékszakállú herceg várát hallhattuk a Csíkhétfő előadásában. Vasárnap pedig újra elmentünk Pál Feri atya miséjére, és utána bementünk a sekrestyébe hozzá, és áldást kértünk a kapcsolatunkra.

 Együtt mentünk a februári bagi Galgás találkozóra. Eljött a koncertünkre, amikor a Csíkcsütörtökkel előadtuk Moniot D' Arras: az utolsó trubadúr igaz történetét.  Azóta is sokat találkoztunk. Nagyon boldog vagyok vele, és büszke vagyok rá, ezért szerettem volna bemutatni nektek.