Emmausz ház II. rész

Szentlélek szeminárium

Folytatva az előző Emmausz házas gondolatmenetet. Közvetlenül a Gyógyító szeminárium után voltam a Szentlélek szemináriumon. Ide már Takács Petivel együtt mentem. Ez is 9 hetes volt. Ott ezek voltak a fejezet címek:

1. hét : Én a szomjazónak ingyen adok az élő vizek forrásából.
2.hét: Isten, mint édesapa, és mint édesanya egészen személyesen szeret.
3. hét: Jézus megment és szabaddá tesz.

4. hét: Jézus a te életednek Ura.

5. hét: Jézus meghív téged, hogy tanítványa legyél.
6. hét: Jézus elküldi neked Szentlelkét.
7. hét: A Szentlélek adományokat és kegyelmeket ad neked.

8. hét: a Szentlélek Krisztus testébe kapcsol.
9. hét: Jézus lelke képessé tesz arra, hogy gyümölcsöt hozz.

A második héten volt egy rész, ami különösen tetszett. Most megkérlek valamire. Helyettesítsd be a nevedet Jákob vagy Izrael helyére, és hallgasd, amit Isten egészen személyesen mond Neked.
Ézsaiás 43, 1-5: " Most hát ezt mondja az Úr, a teremtőd, Jákob, az alkotód Izrael: Ne félj, mert megváltottalak; neveden szólítottalak: az enyém vagy. Ha tengereken kelsz át, veled leszek, és ha folyókon, nem borítanak el; ha tűzön kell átmenned, nem égsz meg, és a láng nem perzsel meg. Mert én, az Úr vagyok, a te Istened, Izrael szentje, a Megváltód. Váltságodul odaadom Egyiptomot, Kust és Serbát cserébe érted. Mert drága vagy a szememben, mert becses vagy nekem és szeretlek. Embereket adok oda érted, és nemzeteket életedért. Ne félj hát, mert veled vagyok! Napkeletről idehozom nemzetségedet, és összegyűjtelek napnyugatról."

Hétfőnként voltak az alkalmak. Hasonlóan a Gyógyító szemináriumhoz itt is volt minden napra elmélkedés a
z Élet a Lélekben című könyvben. Az alkalmak előadással kezdődtek és kiscsoportos beszélgetéssel folytatódtak és záródtak le. A szeminárium alatt voltam én is és a többiek is életgyónáson. Farkas Laci atyánál gyóntam. Azután a 6. héten volt az úgynevezett Szentlélek kiárasztás. Mindenkinek mondtak róla valamit, hogy a Szentlélek milyen ajándékát kapta meg. Amiket kaptam: erő, bölcsesség, vidámság, és végtelenül érzékeny szív. Itt is ez volt, hogy kézrátétellel imádkoztak értünk.

 

 Ha sikerült kedvet adnom a Gyógyító vagy a Szentlélek szemináriumhoz, akkor szeretném figyelmedbe ajánlani, hogy októberben indulnak új szemináriumok. Ha szeretnél jelentkezni, itt tudod megnézni az elérhetőségeket.

Van egy versem, ami tartalmilag nagyon illik ide, mégha ezt a szemináriumok előtt írtam is. Aminek nagyon örülök, hogy ez is benne volt az
Olvasóban.

 


Megváltottalak

Úgy szerettelek,
hogy meghaltam helyetted,
most már csak ez számít
nem a saját tetted.


Ha élni szeretnél,
úgy kövess engem, hisz,
ami nem tőlem van
az a halálba visz.

Az Atya, a Fiú
és a Szentlélek
nevében vezetlek,
és szentté teszlek téged.

Ha követni akarsz,
akkor arra kérlek,
vizsgáld meg a szíved,
és őszintén térj meg.

És kezdj el még ma
egy új és szent életet
s már itt elkezdődik
az örök életed.

Engedj be szívedbe
és onnan hagyj engem
a vágyaidon át
életed vezetnem.

Én élek majd benned
és nem te élsz többé
halálodon is túl
örökkön örökké.

Megáldalak téged
és elküldelek
hirdesd az igémet
én ott leszek veled.

Feláldoztam magam
érted, szeretettel,
akármerre is jársz
ezt sose feledd el!